رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

ریمستر gta |دانلود رایگان|بازی انلاین |دانلود|نسخه جدید| دانلود بروز بازی

نسخه Definitive بازی‌ GTA شامل عناوین قدیمی مخصوص پلی استیشن 2‌ است که بیش از بیست سال از انتشار آن‌ها می‌گذرد. معرفی ریمستر عناوین پرطرفدار جی تی ای اتفاق مهمی بود که امکان تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک را برای نسل تازه‌ای از گیمرها فراهم می‌کند. ریمستر سه گانه GTA امروز به صورت رسمی منتشر می‌شود و می‌توان از ساعت 15:30 به وقت ایران،‌ سفر به روزهای خوش گذشته را آغاز کرد. به تازگی فهرست کامل تغییرات ریمستر GTA Trilogy منتشر شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بنابر فهرست تغییرات ریمستر GTA Trilogy، آپگرید گرافیک و استفاده از المان‌های گیم پلی مدرن باعث شده تا بازی‌های کلاسیک مانند GTA 3، ظاهر خود را حفظ کنند و در عین حال، کیفیت بصری بهتری ارائه دهند. در واقع تغییر چندانی در بافت‌ها و سبک طراحی بازی ایجاد نشده و حس و حال اولیه حفظ شده است.


کنترل شخصیت‌های بازی و قابلیت تیراندازی با استانداردهای روز همخوانی پیدا کرده و همچنین شاهد بازگشت ترانه‌های نوستالژیک این مجموعه هستیم. راک استار همچنین مینی مپ تازه‌ای را به کار برده و سیستم راهبری را نیز تغییر داده است. فهرست تروفی‌های ریمستر سه گانه GTA آپدیت شده تا انگیزه‌ی بیشتری برای کامل کردن بازی داشته باشید. تغییرات کلی ریمستر GTA Trilogy را در ادامه مشاهده کنید.

تغییرات ریمستر GTA Trilogy


برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد