رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

دانلود رایگان فیلم علف زار |لینک مستقیم |علف زار |ugt chv صفحه اصلی

فیلم علفزار ساخته کاظم دانشی  است که در آن پژمان جمشیدی و سارا بهرامی هنرنمایی می کنند.




علف‌زار فیلمی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال ۱۴۰۰ است.[۴] این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت[۵] و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده ۴ جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد. این فیلم همچنین بعد از موقعیت مهدی با نامزدی در ۱۳ رشته دارای بیشترین تعداد نامزدی در این دوره از جشنواره فیلم فجر بود.


داستان فیلم «علفزار» داستان یک بازپرس است که در آستانه انتقالیش دچار کشمکش‌هایی در چند پرونده می‌شود…

در خلاصه داستان اینطور عنوان شده است که یک بازپرس جوانان در اخرین روزهای انتقالی خود در چندین پرونده دچار کشمکش هایی می شود که…

در این فیلم تهیه کنندکی بر عهده بهرام رادان می باشد که فیلم علفزار دومین فیلم بعد از گریه سیاه است که بهرام رادان سمت تهیه کنندگی  را بر عهده دارد همچنین این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بهمن 1400 حضور یافت و توانست در بخش مختلف نظیر بهترین صداگذاری ، بهترین تدوین ، بهترین نقش مکمل زن ، بهترین فیلمنامه موفق به دریافت جایزه شود و همچنین در بخش های چون بهترین نقش اول مرد و زن هم جز نامزدها بود اما موفق به دریافت جایزه نگردید.


بازیگران فیلم علفزار

در این فیلم بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی ، سارا بهرامی ، ستاره پسیانی ، ترلان پروانه ، مهدی زمین پرداز ، مائه طهماسبی ، صدف اسپهبدی ، محمد معتضدی و … نیز هنرنمایی کرده اند.


لینک دانلود مستقیم کلیک کنین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد