رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

عکس مشهور نیمه برهنه ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۹

تمسخر پوتین توسط سران گروه هفت

سران اروپا در جلسه سران گروه هفت در آلمان‌، لحظاتی قبل از گرفتن عکس دست جمعی دست به مزاح زدند و ولادیمیر پوتینِ، رییس جمهور روسیه را مورد تمسخر قرار دادند. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا بود که جرقه این شوخی را با گفتن این جمله زد: «کت‌های خود را در بیاوریم یا نه؟» این در حالی بود که همه آنها دور میز گردی در چند متری خبرنگاران مشغول نشستن بودند. این جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بود که موضوع را ادامه داد و گفت «و صبر کنیم تا از ما عکس بگیرند» و باز جانسون ادامه داد: «باید نشان دهیم که از پوتین قوی‌تر و باحال‌تریم» و باز ترودو گفت «بله این حق ماست که لخت سوارکاری کنیم.»
 اشاره آن‌ها به عکس مشهور نیمه برهنه ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۹ است که مرد شماره یک کرملین را در حال سوارکاری و نشان دادن آمادگی بدنی‌اش نشان می‌داد.
 اورزولا فن درلاین، تنها زن این جمع ۹ نفره بدون اشاره به برهنه بودن پوتین به این نکته که «اسب سواری بهترین کار» است اکتفا کرد. در پایان گفتگو‌ البته کسی کتش را درنیاورد.



عکس‌هایی از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که در یک روز تعطیل در سیبری در حال ماهی‌گیری یا اسب‌سواری است و از سوی کرملین نشر شده، به سرعت در فضای مجازی توجه زیادی را برانگیخت و شوخی‌های فوتوشاپی زیادی با این عکس‌ها صورت گرفت.

روزنامه‌نگار اتریشی شبکه آسترین در مصاحبه خود با رییس جمهور روسیه در آستانه دیدار او از وین، درباره داستان واقعی که در پس نشر این تصاویر نیمه برهنه وجود دارد، پرسید.

پوتین در پاسخ به این سوال گفت: شما گفتید نیمه برهنه و نه برهنه، خدا را شکر! وقتی که در تعطیلات استم دلیلی نمی‌بینم که پشت شاخ و برگ پنهان شوم و این هیچ اشکالی ندارد.

با این که به سختی می‌توان رهبر جهانی دیگری را پیدا کرد که چنین سوالاتی از او پرسیده شود، اما این تصاویر هر چند که قدیمی باشند، باز هم در رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌های غربی جنجالی را بر می‌انگیزند. چند ماه پیش نیز خبرنگار شبکه ان بی سی همین سوال را از پوتین پرسید و او پاسخ داد: عکس‌های زیادی از من در حین کار وجود دارد، اما هیچ کس به آن‌ها توجهی نمی‌کند. عکس‌هایی از خودم دیده‌ام که در حال راندن خرس استم، اما من هیچ‌وقت چنین کاری نکرده‌ام. با این حال چنین تصاویری وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد