رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

بیوگرافی علی مردان عظیمی فشی

دکتر علیمردان عظیمی فشی


علیمردان عظیمی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس بوده و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد، در کارنامه کاری عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا(ع) دیده می شود.




علیمردان عظیمی فشمی  سیاستمدار اهل ایران و مدیرعامل شرکت ایران خودرو است. علیمردان عظیمی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. در کارنامه کاری عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر رضا دیده می شود. حال چنین مدیر عاملی ایران خودرو را به عهده گرفته است . وی در تاریخ 7 اسفند ماه 1401 به عنوان مدیر عامل جدید ایران خودرو معرفی گردید.

طی ماه‌های اخیر خبرهایی از فروش غیرقانونی و بدون نوبت خودرو به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی منتشر شد که این موضوع با واکنش تند رئیس‌جمهور و دستور پیگیری آن روبه‌رو شد. در این خصوص نکته مهم و جالب توجه اینکه بررسی شیوه‌های عرضه و فروش محصولات گروه ایران‌خودرو که در صورت مالی اعلام شده، نشان می‌دهد حدود ۸ درصد از تولیدات گروه در ۶ ماهه ۱۴۰۱ در قالب پیش‌فروش، فروش فوق‌العاده و فوری و نقد و اقساط نبوده و به‌شکل «سایر روش‌ها» عرضه شده است. با فرض اینکه پیش‌فروش، فروش فوق‌العاده و فوری و نقد و اقساط مربوط به فرآیند قرعه‌کشی بوده، این شائبه ایجاد می‌شود که ۸ درصد فوق خارج از فرآیند قرعه‌کشی و حتی عرضه در بورس کالا بوده است. نمونه واضح آن، همین عرضه به کارکنان دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی بوده است که اخیرا توسط رسانه‌ها افشا شد.

حال امروز مهدی خطیبی که از تاریخ ۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با رای اعضای هیئت مدیره ایران خودرو، به عنوان مدیرعامل این شرکت و جانشین مقیمی برگزیده شده بود، با علیمردان عظیمی جایگزین شد.



با آرزوی توفیق روز افزودن برای این مدیر محترم و زحمت کش








.

.

.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد موزیان دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 15:28

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد