رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

پست جدید محمد صادقی بازیگر سریال بی‌همگانه تلویزیون +عکس

ما سانسور نمیخوایم محمد صادقیدر حال ماتیک ورژلب زدن اینستاگرام پیج جنجالی عکس محمد صادقی بیهمگان محمد صادقی بی همگان  بیوگرافی ویکی پدیا زندگی نامه عکس همسر همجنگرا پیج اینستا

محمد صادقی ورزش تکواندو را با صورت حرفه ای انجام داده و تا تیم ملی نوجوانان ادامه داد اما به دلیل علاقه به هنر، آن را کنار گذاشت.

ورود محمد صادقی به دنیای هنر

این هنرمند از دوران دانشجویی وارد نمایش های گروهی دانشگاه شد و بعد از پایان تحصیلات خود با گذراندن دوره های بازیگری در کلاس های آزاد، فعالیت خود را به صورت حرفه ای با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد.

او در آثاری چون مفیستو، در مه بخوان و آمادئوس به روی صحنه رفته و در نمایش شاه لیر در کنار بازیگران سرشناسی همچون مهدی سلطانی، رحیم نوروزی، بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد به هنرمندی پرداخت.

تصویر با سریال «مانکن»

آقای سهیلی زاده چند سال پیش برای سریال «پریا» از بازیگران تست می گرفتند و از کار من هم راضی بودند اما آن زمان نشد که باهم کار کنیم

بعد از آن برای سریال «مانکن» از من دعوت کردند که تجربه خوبی سال 1397 در نقش «آبتین» برایم

ممکن بود نابود شوم

من نسبت به نقش ها خیلی گارد ندارم به این خاطر که احساسم برای بازی کردن تیپیکال نیست مگر کارگردانی بخواهد کاراکتر خط کشی شده ای را بازی کنم

نقشم در سریال «مانکن» واقعا می تواست من را نابود کند و نقش های این شکلی (بازی روی ویلچر) می توانست من را نابود کند

محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در بی همگان با انتشار عکس دختری که پرچم همجنسگرایان را در دست داشت حمایت تلویحی خود از این افراد را علنی کرد.

از سال 1391 بازیگری را با کلاس های استاد سمندریان آغاز کردم و از ترم دوم دانشگاه وارد تئاتر شدم و یکی از شانس های زندگی آم آشنایی با مسعود دلخواه بود

از جمله تئاترهای که بازی کردم می توانم به «شاه لیر» مسعود دلخواه ، «آماده» اوس جواد مولانیا ، «گالیله» و … اشاره کنم


بی‌همگان مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که فیلم‌نامهٔ آن به دست سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده است. مهدی سلطانی سروستانی نقش اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند. این مجموعه در ۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکهٔ سه به نمایش درآمد و در ۲۳ آبان به پایان رسید. بی‌همگان پربازدیدترین مجموعهٔ تلویزیونی مهر و آبان ۱۴۰۱ در سرویس اینترنتی تلوبیون شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد