رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

زندگی در تهران مساوی با کارگری در معدن زغال سنگ

١٣ میلیون تهرانی در معرض ابتلا به "ریه زغالی"/ زندگی در تهران مساوی با کارگری در معدن زغال سنگ

 ریه سیاه نوعی بیماری ریوی است که در اثر استنشاق طولانی مدت گرد و غبار ایجاد می شود.این بیماری کارگران زغال سنگ نیز شناخته شده ازبیماری های مرتبط با کار طولانی مدت است.
 این بیماری در جهان به ندرت افراد عادی را درگیر میکند. نوع و شدت علائم ریه سیاه به سطح قرار گرفتن در معرض گرد و غبار معدن زغال سنگ بستگی دارد.
 علائم ممکن است طی سالیان متمادی ایجاد شوند. سرفه کردن، تنگی نفس، مشکل نفس کشیدن، تنگی قفسه سینه، کاهش تحمل فعالیت بدنی... از علائم است
 آلودگی هوا در تهران طی سال جاری یکی از بحث برانگیزترین اتفاقاتی بود که شهروندان این شهر را برای روزهای طولانی با خود درگیر کرد.
 مسوولان و متولیان اجرای قانون هوای پاک هر کدام وظایف خود را منوط به اجرای وظایف سایر دستگاه ها می دانند و در حال رقم زدن یک دومینوی بی مسئولیتی هستند.
 این در حالیست که از ابتدای پاییز تاکنون تعداد روزهای پاک در شهر تهران کمتر از تعداد انگشتان دست بوده است و این به نگرانی ها در خصوص سلامت بیش از ١٣ میلیون شهروند تهرانی دامن می زند.

خلیلی،کارشناس محیط زیست:
  سوخت ناقص خودروها و به همراه آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی در اطراف شهر تهران باعث تولید انواع آلاینده ها می شود که  بسیار خطرناک است.
 برخی از این آلاینده ها مانند مونواکسید کربن به سرعت در ریه ها جایگزین اکسیژن می شود و هر لحظه خطر خفگی و مرگ ناشی از آن را افزایش می دهند و این می تواند به صورت تصاعدی میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا را در شهری به وسعت تهران افزایش دهد.
 وقتی این وضعیت در بلند مدت تکرار می شود می تواند بخش عمده ای از جمعیت شهر را درگیر بیماری های مزمنی از جمله سرطان ریه و دستگاه تنفسی بکند.
 با استمرار این وضعیت در سالهای آینده میتواند مدعی شد که زندگی در تهران مساوی با کار کردن در معدن ذغال سنگ است/رکنا

 مهمترین اخبار روز ایران
 کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد