رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

آموزش تنظیم ساعت و تاریخ کامپیوتر

تنظیم ساعت و تاریخ کامپیوتر ویندوز 8

تنظیم ساعت و تاریخ کامپیوتر ویندوز 8 کاملا مشابه ویندوز 7 می باشد یعنی شما می توانید از طریق کنترل پنل به بخش Date and Time رفته و به صورت دستی تاریخ و ساعت را تغییر دهید و یا  از طریق Change time zone آن را بر عهده ی سرورهای اینترنتی بگذارید. همچنین بخش تغییر ساعت به فرمت 24 ساعته نیز درست مانند  ویندوز 7 از طریق بخش region and language و تغییر وضعیت Long time انجام می شود.


تنظیم تاریخ و ساعت کامپیوتر ویندوز 10

شما می توانید برای تنظیم تاریخ کامپیوتر ویندوز10 باز هم به روش ویندوز 7 عمل کنید و با کلیک بر روی ساعت منوی استارت به بخش تنظیمات بروید. اما این تنظیمات د ر ویندوز 10 از بخش تنظیمات آن نیز قابل انجام است. برای این کار به بخش Settings رفته و Time and language را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود.

برای تنظیم دستی تاریخ و ساعت از بخش change date and time بر روی دکمه ی changeکلیک کنید و ساعت و تاریخ را به دلخواه خود تغییر دهید.
برای تنظیم اتوماتیک ساعت و تاریخ از طریق اینترنت باید ابتدا Set time automatically رافعال و Set time zone automatically  را غیر فعال نمایید. اکنون از قسمت time zone مکان را به تهران تغییر دهید. زیر گزینه ی time zone موردی با نام Adjust for daylight saving time automatically قابل مشاهده است. با فعال کردن این گزینه جلو و عقب کشیده شدن ساعت در بهار و پاییز نیز در تنظیمات اعمال می شود.علاوه بر موارد ذکر شده همانطور  مفصل توضیح دادیم، شما می توانید از طریق کنترل پنل و گزینه ی Region  برای تنظیم تاریخ شمسی در ویندوز 10 اقدام کنید . برای این کار کافی است در این پنجره زبان را به Persian تغییر داده و تنظیمات را ذخیره نمایید.

تنظیم تاریخ و ساعت کامپیوتر ویندوز 7

برای تنظیم ساعت کامپیوتر ویندوز7 شما می توانید بر روی ساعت نمایش داده در گوشه ی سمت راست منوی استارت کلیک کرده و Change date and time settings را انتخاب کنید. با این کار به پنجره ای مانند تصویر زیر هدایت می شوید. لازم به ذکر است که از طریق کنترل پنل و انتخاب گزینه ی Date and Time نیز می توانید به این صفحه دسترسی پیدا کنید. با زدن دکمه ی Change date and time می توانید زمان و تاریخ را به دلخواه خود تغییر دهید. شما همچنین می توانید ساعت سیستم خود را با سرورهای دقیق اینترنتی تنظیم کنید. برای این کار کافی است دکمه ی Change time zone را زده و از میان گزینه ها تهران را انتخاب نمایید. در آخر هم با انتخاب Ok تنظیمات را ذخیره کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد