رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

دانلود آهنگ من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمیدونه محسن یگانه

آهنگ من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمیدونه محسن یگانه

نعره های بی امونم گوشه آسمون و کر کرد… ♬

مگه فریادمونشنید که داره دیر میشه برگرد… ♬

آی به گوشش برسونین کسی جز من نمیتونه… ♬

کوله باره غصه هاشو روی دوشش بکشونه… ♬

این همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونه… ♬

داره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونه… ♬

من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمی دونه… ♬

آی به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه… ♬

نمی تونم بی تفاوت رو گذشته پا بذارم… ♬

اون که پاره تنم بود چجوری تنها بذارم… ♬

آی به گوشش برسونین کسی جز من نمیتونه… ♬

کوله باره غصه هاشو روی دوشش بکشونه… ♬

این همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونه… ♬

غم دلواپسی داره دنیامو به آتیش می کشونه… ♬

من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمی دونه… ♬

آی به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه… ♬

نمی تونم بی تفاوت رو دلش پا بذارم اون که پاره تنم بود… ♬

چجوری تنها بذارم… ♬


دانلود آهنگ با کیفیت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد