رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

بهترین DNS ها برای بازی و دانلود در ایران برای بازی کلش

در این مقاله به بررسی برخی‌از بهترین DNSها برای رفع تحریم و افزایش سرعت دانلود خواهیم پرداخت.

بازیکنان بدبخت وفلک زده  ایرانی هر روزه با مشکلات مختلف اینترنت روبرو هستند و تحریم‌های سرورها از طرف سازندگان و ناشران خارجی هم معضل دیگری برای این افراد است. یکی از اقدامات برای رفع برخی از مشکلات، استفاده از DNS و تغییر آدرس IP است. در این مقاله به معرفی بهترین DNSها و نحوه اجرای آنها می‌پردازیم.

درحال‌حاضر، چهار DNS در ایران وجود دارند که بازیکنان از آنها برای رفع تحریم استفاده می‌کنند. سرویس‌های شکن و ۴۰۳ لزوما برای بازی طراحی نشده‌اند ولی عملکرد آن‌ها می‌تواند گاهی چاره‌ساز کاربران برای رفع تحریم‌ها باشد. سرویس‌های رادار و الکترو هم متمرکز بر بازی‌های ویدیویی هستند و توسعه‌دهنده آن‌ها به مرور در تلاش برای بهبود دسترسی کاربران ایرانی به بازی‌ها هستند. این چهار DNS و آدرس آن‌ها در زیر آمده است:

شکن:

  • 178.22.122.100
  • 185.51.200.2

الکترو:

  • 78.157.42.100
  • 78.157.42.101

رادار:

  • 10.202.10.10
  • 10.202.10.11

۴۰۳:

  • 10.202.10.102
  • 10.202.10.202

ممکن است زمانی صرفا نیاز به دانلود بازی داشته باشید و DNSهای ارائه شده سرعت پایینی ارائه کنند. در این صورت بهتر است سراغ DNSهای کلادفلر (1.1.1.1) با سرویس‌های رایگان و پولی، یاندکس (جهت نمونه 77.88.8.8) و گوگل (8.8.8.8) بروید.

بسته به عوامل مختلف مثل شلوغی سرورها و اپراتور ارائه کننده سرویس اینترنت شما، ممکن است هرکدام از این آدرس‌ها سرعت بالاتری به شما ارائه دهند؛ پس بهتر است هرکدام از این آدرس‌ها را وارد کنید و سپس سرویس دلخواه خود را انتخاب کنید. در برخی موارد هم، بهترین گزینه برای دانلود با بالاترین سرعت استفاده از DNS اتوماتیک است. 

 


دوستان برای بازی ماینکرفت راه حلی ندارن ؟ کلافه شدم از بس که هر روشی رو استفاده کردم که به سرورای دوستام یا حتی خودم توی ماینکرفت وصل بشم!

برای GTA Online حتما باید صبح ها قبل از ۱۲ بازی کنم چون بعدش اینترنت ضعیف هر کاری می کنم نمیاره
من میخواستم بازی dying light 2 رو بگیرم برای ایکس باکس ، اگر کسی قبلا پلی داده میتونه راهنمایی بکنه ؟
شکن فقط برای رفع تحریم ها خوبه و وبگردی ولی برای دانلود و بازی کردن رادار بهتره سرعتش هم برای دانلود خیلی خوبه 403 رو استفاده نکردم ولی از همون رنج آی پی فک نکنم تفاوت آنچنانی با رادار داشته باشه الکترو هم که اصلا در جریانش نبودم :|
قبلا یک زمانی یک برنامه taklol بود اون خوب بود یه مدت وصل نشدم الان آمارشو ندارم چجوریه ولی قبل از رادار taklol واسه گیم خوب بود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد