رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

متن نوحه افغانی|دانلود نوحه افغانی|نوجه افغانی جدید|نوحه افغانی1402

متن نوحه:

جانم بفدای تو، ای ماه بنی هاشم
قربان وفای تو، ای ماه بنی هاشم
ای عبد مطیع حق، حق داده تو را رونق
این است جزای تو، ای ماه بنی هاشم
تو ساقی عطشانی، سقّای یتیمانی
رحمت بصفای تو، ای ماه بنی هاشم
تو اصل مناجاتی، تو قبلۀ حاجاتی
چشمم به عطای تو، ای ماه بنی هاشم
ای نور هدی عبّاس، شمع شهدا عبّاس
سوزم بعزای تو، ای ماه بنی هاشم
هرگزنشود نومید، هر کس بتو روی آرد
نازم بسخای تو، ای ماه بنی هاشم
ای آب بقا عبّاس، خورشید لقا عبّاس
مشتاق لقای تو، ای ماه بنی هاشم
چون نیست مرا توفیق، تا دست تو را بوسم
بوسم کف پای تو، ای ماه بنی هاشم
در موقف رستاخیز زهرا به تو می نازد
این فخر برای تو، ای ماه بنی هاشم
شاعر:شهربانو نوحی


متن نوحه:

جانم بفدای تو، ای ماه بنی هاشم
قربان وفای تو، ای ماه بنی هاشم
ای عبد مطیع حق، حق داده تو را رونق
این است جزای تو، ای ماه بنی هاشم
تو ساقی عطشانی، سقّای یتیمانی
رحمت بصفای تو، ای ماه بنی هاشم
تو اصل مناجاتی، تو قبلۀ حاجاتی
چشمم به عطای تو، ای ماه بنی هاشم
ای نور هدی عبّاس، شمع شهدا عبّاس
سوزم بعزای تو، ای ماه بنی هاشم
هرگزنشود نومید، هر کس بتو روی آرد
نازم بسخای تو، ای ماه بنی هاشم
ای آب بقا عبّاس، خورشید لقا عبّاس
مشتاق لقای تو، ای ماه بنی هاشم
چون نیست مرا توفیق، تا دست تو را بوسم
بوسم کف پای تو، ای ماه بنی هاشم
در موقف رستاخیز زهرا به تو می نازد
این فخر برای تو، ای ماه بنی هاشم
شاعر:شهربانو نوحی


ای تاج سرم بابا ای همسفرم بابا

آن دم که من از ناقه            

افتادم و غش کردم 

بابا تو کجا بودی ...  

از ما تو جدا بودی 

آن دم که تو از ناقه

افتادی و غش کردی 2

من بر سر نی بودم  

با تو همه جا بودم

کی از تو جدا بودم ... 2

ای تاج سرم بابا ای همسفرم بابا

جانم پدر جانم پدر هستی تو مهمانم پدر

آن دم که مرا ظالم

سیلی صورتم می زد

بابا تو کجا بودی

از ما تو جدا بودی 2

آن دم که تو را ظالم

سیلی صورتم می زد

در طشت طلا بودم

مشغول دعا بودم

کی از تو جدا بودم ... 2        

ای تاج سرم بابا ای همسفرم بابا

جانم پدر جانم پدر هستی تو مهمانم پدر

از بعد زینب در جهان

عاشق تر از من بر تو نیست

در عشق بازی ای پدر

فرزانه ام ، فرزانه ام

جانم پدر جانم پدر هستی تو مهمانم پدر

بابا به شمع روی تو

پروانه ام،  پروانه ام

من نوگلی پژمرده ام

سیلی ز دشمن خورده ام

جانم پدر جانم پدر هستی تو مهمانم پدر

چوب ، گر زده خصمت به لب

من بوسه بر جایش زنم

روشن شده از نور تو

کاشانه ام کاشانه ام

جانم پدر جانم پدر هستی تو مهمانم پدر

برای دانلود نوحه روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

دانلود نوحه  ای تاج سرم بابا - ای همسفرم بابا


 دانلود نوحه عمه جان زینب، عمه جان زینب


متن نوحه :

ماه عزا امد از راه با پرچم سرخ یا ثار الله
ما با همین پرچم روز محشر دور تو میگردیم ان شاء الله
ای سالار همه شهیدان روحی لک الفدا حسین جان
ای سر مستور نور علی نور شش گوشه ات را میبوسم از دور

هر دل که می بارد اشکی اهی هر دل که می جوید مهری ماهی
با کاروانی از عشق و احساس تا کربلای او گشته راهی
یا رب سوزی به من عطا کن نایم را وقف نینوا کن
شوری حسینی کن حاصل من تا کربلایی گردد دل من

هر گز نمی گردد روزت چون شب تا جلوه گر باشد در این مکتب
ماه وفا داری مثل عباس خورشید غمخواری مثل زینب
مبهوت کربلا شو ای دل محو نور خدا شو ای دل
از شام ظلمت پر وا کن ای دل تا کربلایش پر وا کن ای دل


دانلود نوحه سالار زینب، سالار زینب


متن نوحه:

کـــی پیکرت را به خون کشده        عزیز زهــرا، حسین مظلوم

کـــــی حنجرت را چنین بریده        عزیز زهــرا، حسین مظلوم

ز تیر و نیزه، تن تو صد چاک        فتاده جــسمت به دامن خاک

ز کــــودکانت، فغان بر افلاک        از ایـــن مصیبت قدّم خمیده

شهیـــــد عطـــــشان برادر من        عزیـز زهرا، حسین مظلوم

تــــن تو عریان، در این بیابان         کنــــــار اجساد این شهیدان

تــــوئی گل من در این گلستان         به این گلستان خزان رسیده

کـــــی حنجرت را چنین بریده         عزیز زهرا، حسین مظلوم

منم که ماندم در آرزویت        جوانیم رفت به عشق کویت

که بلکه بینم جمال و رویت       نظر نمایم به صرف کویت

شهیـــــد عطـــــشان برادر من        عزیـز زهرا، حسین مظلوم


دانلود نوحه  عزیز زهرا حسین مظلوم

متن نوحه:

طلوع صبح عاشورا جهان را کرده پر غوغا
بزن بر دوشم ای زنجیر
زمین و آسمان لرزان شد از آشوب عاشورا
بزن بر دوشم ای زنجیر
ز مشرق آفتاب آمد با چهره خونین
خداوند ا چه غوغایی است
فلک خون در جهان ریزد چه عظما محشری برپا
بزن بر دوشم ای زنجیر
طلوع صبح عاشورا جهان را کرده پر غوغا
بزن بر دوشم ای زنجیر
زمین کربلا لرزان حسین در بحر خون غلتان
بر او زینب نظر دارد
طلوع صبح عاشورا جهان را کرده پر غوغا
بزن بر دوشم ای زنجیر


دانلود نوحه طلوع صبح عاشورا جهان را کرده پر غوغا

عنوان نوحه: حسین جانم حسین جانم حسین جان

نوحه خوان: قاری محمد جواد اکبری

مکان: کابل،  دسته سینی زنی افشار- دارالامان

محرم 1396


گلی گم کرده ام می‌جویم اورا

به هر گل می‌رسم می‌بویم اورا

گل من یک نشانی‌در بدن‌داشت

یکی پیراهن کهنه به تن داشت

اگر پیدا کنم زیبا گلم را

به آب دیدگان می‌شویم اورا

گل گم کرده ات خواهر منم من

سرور سینه ات خواهر منم من

نشانی را که گفتی جان خواهر

که دارد در بدن خواهر منم من

در آندم زینب غم دیده ی زار

روان اشک از دو چشمان گهربار

شتابان رفت و آن محزون نالان

بسوی قتلگه با حال افکار 

صدای آشنائی آمدش گوش

که‌شد از کف‌برونش طاقت و هوش

بسوی آن صدا شد زار و نالان

گل خود را بدید و کرد افغان


دانلود نوحه حسین جانم حسین جانم حسین جان






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.