رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

علت پخش شدن ناگهانی صدای بسم الله الرحم رحیم از گوشی

سلام دوستان عزیز
گوشیم  رد می شیائومیه ) یه صدای (بسم ‌الله الرحمان رحیم) پخش کرد و هیچ نوتیفی یا چیز دیگه‌ای هم نشون نداد که بدونم صدا از چه اپیه یا برای چی؟ فک کردم شاید صدا از جای دیگه بوده و فکر کردم از گوشیمه الان روی حالت Do Not Disturb باز همون صدا رو پخش کرد.
آلارم روشن ندارم، برنامهٔ تقویمم قابلیت پخش اذان داره ولی اون امکانش خاموشه و تا جایی که یادمه اپ جدیدی نصب نکردم، تازه مودیو نصب کردم ولی فک می‌کنم نصبش بعد از پخش اولین صدا بود.
و بازم مطمئن نیستم ولی فک میکنم هر چند بار  در طی روز  صدا پخش میشه.
کلافه شدم دیگه که نمی‌دونم از کجاست و در نتیجه نمی‌تونم خاموشش کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد