رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

معنی اصلاحات تریبلکس اشپزخانه کثیف فرنیش مشجر لاندری سوییت

سوئیت (به انگلیسی: Suite ) یا سراچه به اتاقی گفته می‌شود که در قسمت جلویی محل پذیرایی و در قسمت پشت آن اتاق یا اتاق‌های خواب قرار گرفته‌است، در بعضی از هتل‌ها (با توجه به تعداد ستاره هتل یا مهمانسرا) قسمت پذیرایی در پایین و چند پله بالاتر اتاق خواب و حمام قرار دارد (دوبلکس و یا تریبلکس) البته می‌توان در سوئیت یک ...
آشپزخانه کثیف  در برخی از خانه‌ها دو فضای مجزا به عنوان آشپزخانه وجود دارد، یکی از آن دو برای پخت و پز و دیگری جهت انجام دادن کارهای روزانه‌ای که بهم ریختگی زیادی ایجاد نمی‌کنند طراحی شده‌اند. به آشپزخانه‌ای که به طور مخفی و بسته ساخته شده است و برای پخت و پز از آن استفاده می‌شود آشپزخانه مخفی یا کثیف گویند.
فرنیش به معنای؛ مبله کردن، مجهز کردن و دارای اثاثیه کردن است. از ترجمه این واژه مشخص می‌شود که فرنیش اشاره به تجهیز اثاثیه منزل دارد که این اثاثیه تنها شامل مبلمان و میز ناهار خوری نبوده و اثاثیهٔ ضروری منزل را نیز شامل می‌شود. اصطلاح فول (Full) نیز اشاره به کامل بودن اثاثیهٔ منزل دارد.
تریبلکس به چه معناست؟ برخی از افراد تریبلکس را ساختمانی می دانند که در آن سه خانواده زندگی می کنند. اما تعریف واقعی و کلی تریبلکس این است که دارای سه طبقه مجزا بوده و هر یک از این طبقات دارای بخش هایی از خانه می باشند که راحتی را برای ساکنین ایجاد می کند.
لاندری بخشی از هتل که در آنجا تمام ملحفه‌ها، روتختی‌ها، پرده‌ها، رومیزی‌ها، روبالشتی‌ها و سایر پارچه‌های هتل را می‌شویند و خشک می‌کنند لاندری روم هتل (Laundry Room) گفته می‌شود. در این محل علاوه بر پارچه‌های هتل و اتاق‌ها، لباس‌های مهمانان نیز قابل شسته است.
ابنما حوضچه‌ها یا حوض‌های کم‌عمق آبنما که اغلب در آن‌ها فواره‌های متعدد و چراغ‌های رنگین تعبیه می‌شود اختصاراً به «آب‌نما» معروف هستند. عمق آن‌ها تا ۶۰ سانتی‌متر است و برحسب شکل و فرم طراحی شده، با مصالح ساختمانی مختلف ساخته می‌شوند.
...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد