رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس
رحم اجاره ای ❤️

رحم اجاره ای ❤️

قیمت ، شماره تماس ، نرخ،کانال،آدرس

مثله شدن یک زن به دست شوهر دیوانه

مثله شدن یک زن به دست شوهر دیوانه‌ / بسته‌بندی قطعات جسد در ۴۰ کیسه پلاستیکی

-مردی که همسرش را به قتل رسانده و او را مثله کرده بود، گفت بر سر گرفتن ارثیه‌اش با مقتول دعوا کرده و تحت تاثیر جنون او را کشته است.اوگفت:
-از ترس اینکه دخترم به خانه برگردد و جسد مادرش را ببیند به فکرم رسید که جسد را قطعه قطعه کنم و در کیسه‌های کوچک بسته‌بندی کنم تا به راحتی بتوانم او را از منزل بیرون ببرم. بعد به انباری رفتم و دستگاه فرز را آوردم و با آن جسد را به حدود ۴۰ قسمت تقسیم و بسته‌بندی کردم و در داخل ماشین گذاشتم و بعد به اطراف لواسان رفتم و هر قسمت را در منطقه‌ای انداختم تا پیدا نشود و به خانه برگشتم و خانه را تمیز کردم اما چند قطره خون روی دیوار و فرش باعث شد تا دخترم به ماجرا پی ببرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد